Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

تبلیغات خلاق

بهترین روش در کسب و کارهای کوچک، ابهره بردن از تبلیغات پارتیزانی می باشد، بدین دلیل که با صرف بودجه ای اندک، تاثیری شگرف در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد. این نوع تبلیغات از نوع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. امروزه با وتوجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، اقدامات بازاریابی هم به جهت بالا بردن بهره وری، دستخوش تغییرات عمده شده است. در نتیجه شرکت ها با توجه به رکود اقتصادی در جستجوی روش هایی نوین برای کاهش هزینه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند و می دانند که بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی شرایط کنونی نیست و شناسایی رویکردهای جدیدی برای مواجهه با این تحولات لازم و ضروری است. یکی از این روش های نوین، استفاده از بازاریابی پارتیزانی است.