Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

قیمت گذاری برند به چه معناست

در عرصه ی کسب و کار امروزی،ارزش گذاری برند نقش کلیدی دارد.مالکیت معنوای کسب و کار مانند ثبت اختراع،کپی رایت،طراحی و علائم تجاری از اهمیت رو به رشدی برخوردارند.ارزش گذاری چنین دارایی های نامحسوسی،در جهت ارزشگذاری برند انجام می گیرد.چنین چیزی اغلب در بعضی از انواع تراکنش ها مانند ترازنامه استفاده می شود.ارزش گذاری برند فرایند تعیین ارزش مالی برند است.چنانچه ارزش برند عبارت است از ارزش خالص فعلی پیش بینی سود برند،که نرخ تخفیف برند از آن کاسته شده است.ارزش یک برند به یک عملکرد مالی خوب و قوی بستگی دارد و نتیجه ی داشتن یک برند قوی،افزایش ارزش سهامداران است.ارزش یک برند به یک عملکرد مالی خوب و قوی بستگی داردو نتیجه ی داشتن یک برند قوی، افزایش ارزش سهامداران است.ارزش یک برند تنها به رفتار مصرف کننده بستگی ندارد بنابراین بسیار مهم است فرایند خلق ارزش برند را به صورت مفهومی شکل داده و روش های کمی مناسبی را برای ارزیابی ارزش برند توسعه دهیم.یک برند شاخصی است از اینکه یک شرکت تا چه حد قوی است.روش های مختلفی برای ارزش گذاری برند پیشنهاد شده اند.این روش ها شامل روش مبتنی بر هزینه،روش مبتنی بر بازار،روش حق امتیاز،روش جریان نقدی تنزیل شده و روش های interbrand هستند.interbrand نیز روشی را پیشنهاد کرده است.این روش بر قدرت برند،پایه گذار شده تا به ارزش گذاری برند منتهی شود.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

ارزش گذاری برند به چه معناست.

کلمات مرتبط:قیمت گذاری برند، ارزش برند، ارزش گذاری برند،ارزیابی برند،تعیین قیمت برند