Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

  • یک برند مجموعه ای از عقاید و احساسات درونی مشتریان و مصرف کنندگان است که جایگاهی ویژه در چشم و ذهنشان دارد و مبتنی بر مزایای معنوی و کارکردی دریافت شده میباشد. (دوآن نپ)
  • یک برند مجموعه ای از ارزشهای عملکردی و احساسی که به ذینفعان یک تجربه مشخص و ویژه را وعده میدهد. این تعریف جنبه های نامشهودی را بارز می کند (ارزش¬های عملکردی و احساسی). (دوچرناتونی)
  • برند مجموعه ای از تصاویر و برداشت ها در ذهن مصرف کننده است. (فلدویک, 2000)
  • یک کالا چیزی است که در کارخانه ساخته میشود، اما یک برند چیزی است که به وسیله یک مشتری خریداری میشود. (الیور، 1999)
  • دو کلمه برندسازی و برندینگ به عنوان فعل، نشان دهنده این است که چگونه معنی برند در طی زمان تغییر کرده است.
    استرن بیشتر توضیح می دهد که در دنیای مادی، یک برند یک نام یا مارک همراه با محصول است، در حالیکه در ذهن مردم به حضور و یا درک ذهنی از یک معنای روانشناسانه برمی گردد. (استرن، 2006)
    یک برند معتبر مجموعه ای از تداعی های ذهنی خاص (منحصر به فرد)، قوی (برتر از رقبا) و مثبت (ایده آلی) است که توسط مشتری به ارزش ادراک شده از محصولات و خدمات اضافه می شود. (کاپفرر، 1998)
    در رویکرد استراتژیک، برند شرکت تمرکزش بر ترجمان استراتژی به تاکتیک های همخوان با هویت برند می باشد و این امر را توسط ارتباطات برند به ذهن و ضمیر مخاطبان مرتبط می سازد. (بالمر، 1995)
  • برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.
  • برند به چه معناست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.