Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

جذابیت فیلم skyfall در چیست؟

اسطوره ها و شخصیت های نوستالژیک همیشه در زوایای پنهان ذهن ما حضور دارند و از کودکی با ما همراه هستند. شاید برخورد ما با این شخصیت ها در دنیای واقعیت یک یا دوبار بیشتر نبوده باشد ولی به واسطه خیال پردازی ها و فرافکنی ها و صد البته همذات پنداریهای پس از آن در ذهن ما جاودانه شده اند. و این فقط به خاطر یک فیلم ساده و یا داستانی روایی نیست بلکه مسلما تفکری پشت آن نهفته است.
یکی از مثال های بارز برای این شخصیت های جهان شمول، جیمزباند است که تقریبا قهرمان همه پسران و پرنس سوار براسب دختران بوده است و هیچگاه نیندیشده اند که چگونه این فیلم ها و شخصیت هایش اینگونه در ذهن و دنیای شان که گاه فرسنگ ها با فرهنگشان فاصله دارند نفوذ کرده اند.
اما این روزها بر همگان مسلم است که چنین فیلمی فقط براساس یک داستان قوی و بازی هنرمندانه به این درجه از موفقیت نرسیده است و برنامه ریزی دقیق و ساختارمندانه این سلسله فیلم ها را یا بهتر بگوییم فرنچایز جیمز باند 007 را به فروشی هشت میلیارد دلاری رسانیده است رقمی که از تولیدسالانه ناخالص ملی خیلی از کشورهای جهان سوم بیشتر است.
هر چه در سری فیلم های جیمز باند جلوتر می رویم ، دنیای برندهای فیلم پیچیده تر و قویتر می شود ، توگویی که برندها در درون فیلم به زندگی می پردازند.
از شخصیت های فیلم گرفته تا وسایل و ادوات مورد استفاده فیلم همه برندهایی هستند که به واسطه فیلم خط تولیدی خاص یافته اند و 007 فقط یک پلت فرم است که برندهایی با ژن همسو با ژن جیمزباند در درون آن حضور دارند.
و همین باعث انتقال هویت ملیت های صاحبان برند به تماشاگران است.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

باند برندینگ در فیلم skyfall


منبع:برندتک


در مورد BrandMovies بیشتر بدانید.