Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

تعاریف جدید برند

تعاریف جدید، برند شامل موارد زیر نمی باشد:
ساختمان - تجهیزات - اشیا
افرادی که مدیریت می شوند
بلکه برند، ادراک و یا احساسی است که مشتریان از محصولات و خدمات ما در ذهن خود دارند.
در واقع برند سمبلی است که با تعداد زیادی دارایی و تعهد ذهنی پیوند خورده و هدف آن شناسانده شدن محصولات و ایجاد تمایز است. (کالن باری، 2010)
برندی قدرتمند است که:
عمل به وعده ها و تعهدات
قدرت و توانمندی خود را در طول زمان ارتقاء داده
به سادگی در موقعیت ها و شرایط مختلف به ذهن مشتری فرا خوانده شوند. (لین کلر، 2008)
استرن ادعا میکند که مفهوم برند زیاد از حد تعریف شده است در نتیجه معانی مختلفی هم دارد. این امر خود برای پژوهشگران بدل به معضل و چالش شده است, زیرا که ایشان در این راه در عمل مفهوم یکسانی را تحت نامهای مختلف یا مفاهیم مختلف در تحت یک نام بررسی خواهند کرد.
معانی استعاری و ادبی هردو در ساختن تعریف مهم هستند، جایی که زبان روزمره به واژه های زبان رسمی علمی ترجمه میشود. استرن بحث می کند که کلمه برندمی تواند هم به عنوان یک شی و هم یک فرآیند طبقه بندی شود بستگی به این دارد که به عنوان یک اسم یا یک فعل مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

تعاریف برند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.