-
تحلیل از رایتل
پنجشنبه 22 مرداد 1394 14:12
تحلیل هویت بصری اپراتور های همراه اول و رایتل عناصر اصلی برند مانند لوگو، آرم و نام همگی هویت ظاهری و بصری هستند و بازتاب دهنده جوهره برند، شخصیت برند و فرهنگ شرکت اند که باید با دیدگاه بلند مدت طراحی گردند. هویت بصری برند سبک و سیاق و شخصیت یک برند را بیان میکند . شایعاتی که در زمینه مبحث هویت بصری سازمان های...
-
تبلیغات برند کوکاکولا
دوشنبه 19 مرداد 1394 15:35
برند کوکا کولا، برندی است شناخته شده در سراسر جهان که خواستگاه آن آمریکا است. در این پوستر می بینیم که چگونه به محض باز شدن درب قوطی، لبخندی شادمانه پدیدار می گردد. این هلال مشکی ، نشانه ای است با پیامی نمادین که برشادی و لبخند دلالت می کند. بدین گونه برند کوکاکولا می کوشد با دلالت بر شادی، یکی از تداعیات برند خود را...
-
برند پرژک-بخش دوم
یکشنبه 18 مرداد 1394 17:49
عناصر هویت کلامی: نام برند : نام برند یک از مهمترین المانهای آمیزه برند میباشد، چرا که اصولا نام برند به دلیل سرمایهگذاریهای قابل ملاحظه صورت گرفته برآن تغییر نمیکند، مگر در شرایط خاص، این در حالیست که بستهبندی و طراحی و استایل محصولات تغییر کرده و بهروز میشوند. نام برند نقشهای مختلفی را بر عهده دارد که از...
-
برند پرژک
یکشنبه 18 مرداد 1394 16:28
شرکت نگین بهداشت آرین با نام تجاری پرژک از سال 1381 شروع به فعالیت نموده و به صورت تخصصی به تولید شامپو پرداخته است؛ شامپوهای گیاهی پرژک با بکارگیری عصاره های گیاهی طبیعی در فرمولاسیون منحصر بفرد خود موثرترین ترکیبات را جهت تغذیه به عمق سلولهای پیاز مو اهدا مینمایند تا شادابی و طراوت را با داشتن موهایی سالم و خوش...
-
تحلیلی بر برند پفیش
یکشنبه 18 مرداد 1394 16:16
نتخاب برند پفیش به عنوان نمونه ی کلاسیکی از خطای ارتباطات یکپارچه ی برند،بدین جهت میباشد که این تحلیل به روشنی ثابت مینماید، اهمیت توجه به فاز مفهوم سازی و یکپارچگی عناصر ارتباطات یکپارچه ی برند، کمتر از انتخاب صحیح متدولوژی و مراحل اجرایی آن نیست؛ چرا که با وجود مزیت رقابتی منحصربه فرد این محصول و متدولوژی...
-
وفاداری مشتری...
یکشنبه 18 مرداد 1394 15:08
برنامههای وفادارسازی مشتریان روشهایی در بازاریابی هستند که موجب بالارفتن شخصیت حقیقی و اعتباری مشتری می گردند و درنهایت به تکرار خرید مشتری منتهی میشوند. برنامههای وفادارسازی مشتریان سالهاست که به یکی از روشهای ثابت وپرکابرد جهت افزایش دفعات مراجعه خریدار به محل خرید تبدیل شده و از همین رو بسیاری از مراکز فروش...
-
برند مینو
یکشنبه 18 مرداد 1394 15:06
شرکت مینو در سال 1338 توسط مرحوم حاج علی خسرو شاهی تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر به صورت هلدینگ و زیر نظر شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان اداره می شود که متشکل از ۱۲ شرکت حقوقی مستقل است و این در محورهای ذیل فعالیت دارند : تولید انواع مواد غذایی شامل انواع شکلات و ویفر، اسنک، چوب شور، آدامس، تافی، آبنبات، کیک،...
-
برند مینو
یکشنبه 18 مرداد 1394 15:04
-
فرانچایز؟
یکشنبه 18 مرداد 1394 13:50
تعاریف فرانچایز: تعریف 1: فرانچایز حق انحصاری امتیازی است که گیرنده در ازای پرداخت حق الزحمه و درصدی از در آمد ناخالص به فرانچایز دهنده، حق استفاده از علامت تجاری، نام و تبلیغات فرانچایز دهنده را برای مدت محدود و جهت ارائه کالا یا خدمات و توزیع محصولات مربوطه را خواهد داشت . در حقیقت این سیستم روشی مطمئن برای سرمایه...
-
مفهوم ارزش برند
یکشنبه 18 مرداد 1394 13:24
ارزش برند از نیمه دهه 1990 توجه زیادی را به خود معطوف کرده است. ارزش برند سرمایه دراز مدتی است که توسط شرکت برای ایجاد سود قابل ملاحظه و متفاوت نسبت به رقبایش طراحی می شود. ارزش برند به ارزش شگرف ذاتی در یک برند معروف گفته می شود. ارزش برند وقتی پدید می آید که مشتریان به دلیل جذابیت نام ضمیمه شده به یک کالا به میل...
-
ارزش برند...
یکشنبه 18 مرداد 1394 13:21
ارزش برند از نیمه دهه 1990 توجه زیادی را به خود معطوف کرده است. ارزش برند سرمایه دراز مدتی است که توسط شرکت برای ایجاد سود قابل ملاحظه و متفاوت نسبت به رقبایش طراحی می شود. ارزش برند به ارزش شگرف ذاتی در یک برند معروف گفته می شود. ارزش برند وقتی پدید می آید که مشتریان به دلیل جذابیت نام ضمیمه شده به یک کالا به میل...
-
برند سازی شهری
یکشنبه 18 مرداد 1394 12:35
برندینگ مکان دربرگیرنده سه بخش می باشد : برندینگ ملیتی برندینگ منطقه ای برندینگ شهری برندینگ شهری برندینگ شهری به فعالیت هایی اشاره دارد که اهداف آن تبدیل یک موقعیت مکانی به مقصد می باشد. برندینگ شهری اغلب با بازاریابی شهری اشتباه گرفته می شود برخلاف درک عمومی که ساخت برند مقصد را تنها در ارتباطات می دانند؛ برندینگ...
-
فواید برند چیست؟
یکشنبه 18 مرداد 1394 12:16
مزیت های برند ، عبارت است از آنچه مشتریان تصور می کنند برند به آنان ارائه خواهد داد. برند به دلیل اینکه منشاء محصول را معرفی نموده و فرایند پردازش داده ها و اطلاعات را برای آنها ساده تر و سریع تر می سازد، برای مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. مزایای برند به سه دسته تقسیم می گردد : کارکردی تجربی سمبلیک مزیت...
-
بسته بندی در برندسازی
شنبه 17 مرداد 1394 12:25
این روزها بسته بندی محصولات فقط نقش حفاظت و تقسیم بندی را ندارد و بیشتر به یک ارزش افزوده برای کالا تبدیل شده است، انکار نقش بسته بندی کالا در تصمیم گیری مشتری در محل خرید غیرممکن است، یک بسته بندی بد می تواند مشتری را از خرید منصرف کند، یک بسته بندی متوسط می تواند به راحتی بازی را به رقیب ببازد و در میان چیدمان...
-
انتخاب اسم یک شرکت
چهارشنبه 14 مرداد 1394 17:42
هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند . اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد . برخی از کارشناسان...
-
هویت برند همان جوهره برند است.
چهارشنبه 14 مرداد 1394 15:46
هویت برند همان جوهره برند است.مهمترین و منحصرترین خصوصیات برند ،در هویت برند نمایان می شود.پرفسور جان کاپفرر معتقد است ((داشتن یک هویت ،یعنی بودن شما،همانطور که هستید؛ تبعیت از طرح ثابت ولی فردی خودتان)).هویت برند تعیین کننده فردیت، آرمانها و اهداف، ارزشها و علائم شناسایی برند است.از دیدگاه کاپفر،تفاوت هویت وتصویر در...
-
در مورد برند سازی شهری بیشتر بدانیم.
چهارشنبه 14 مرداد 1394 13:42
v طی دهه های اخیر مطالعات گسترده ای روی نقش شهرها به عنوان محرک نوآوری و رشد اقتصادی صورت گرفته و گرایش به پیگیری استراتژیهای برندینگ، برندینگ مجدد (کامل و جزئی )، نوسازی و تجدید حیات شهری فراوان دیده می شود . امروزه این فعالیتها به عنوان جزء لاینفک مقوله مدیریت و توسعه شهری مد نظر بوده و نه تنها در تجهیز فیزیکی زیر...
-
در مورد تبلیغات درون داستان چه می دانید؟
یکشنبه 11 مرداد 1394 14:18
یکی از روش های شناخته شده تبلیغات، استفاده از فضاهای غیر تبلیغاتی در رسانه هاست که در حقیقت در رسته تبلیغات نامحسوس جای می گیرد. بارزترین نمونه این روش، تبلیغات درون فیلم ها، سریال ها و یا ادبیات است.ر تبلیغاتی که کاملا زیرپوستی ناخودآگاه مخاطب را هدف گرفته و با تاثیرگذاری بسیار زیاد کالا را در ذهن او می نشاند. این...
-
تبلیغات خلاق
شنبه 10 مرداد 1394 12:37
بهترین روش در کسب و کارهای کوچک، ابهره بردن از تبلیغات پارتیزانی می باشد، بدین دلیل که با صرف بودجه ای اندک، تاثیری شگرف در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد. این نوع تبلیغات از نوع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. امروزه با وتوجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، اقدامات بازاریابی هم به جهت بالا بردن بهره وری،...