با توجه به اینکه در سال های اخیر کارفرمایان و مدیران به اهمیت مبحث برندسازی پی برده اند، و مشهود است که برند سازی تنها راه جای گرفتن در قلب و ذهن مشتریان است و در واقع تنها راه ارتباط با مخاطب است و میسر نمی شود مگر اینکه کسب و کار و یا محصول شما هویت داشته باشد.
هویت برند در واقع نقطه تمایز شما با رقبا را مشخص می کند و حاصل یکپارچگی بین اجزای مختلف برند شماست.
همان طور که انسان دارای ژن است و این ژن در تک تک سلول ها تکرا ر می شود و باعث یک یکپارچگی و هویت یکسان در وجود آدمی می گردد،ژنتیک و نهایتا هویت یک برند نیز باعث جان بخشیدن به برند می شود و ارتباطات برند را می سازد.
برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید