Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

فواید برند چیست؟

مزیت های برند، عبارت است از آنچه مشتریان تصور می کنند برند به آنان ارائه خواهد داد. برند به دلیل اینکه منشاء محصول را معرفی نموده و فرایند پردازش داده ها و اطلاعات را برای آنها ساده تر و سریع تر می سازد، برای مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.  

مزایای برند به سه دسته تقسیم می گردد :

  • کارکردی
  • تجربی
  • سمبلیک

مزیت کارکردی برند

1) در برگیرنده نیازها در راستای رفع مشکلات مرتبط با مصرف محصول یا خدمت است. در واقع این مزیت، به مزیت درونی حاصل از مصرف محصولات و خدمات اشاره دارد و اکثرا با صفات مرتبط با محصول و یا خدمت مرتبط است و بیشتر به نیازهای رده پائین (در سلسله مراتب نیازهای مازلو) مربوط می شود.

2) انتظارات شخصی هستند که محصولات می­ توانند برای مصرف­ کنندگان برآورده کنند. آن‌ها شبیه به ویژگی­ های مرتبط با محصول هستند ولی به صورت کاملاً شخصی مورد ارزیابی قرار می­ گیرند. (هدینگ، 2009)

برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

مزیت برند

منبع  برند تک

    برندسازی  برندینگ     مشاوره برند   آموزش برند   رنگ برند  نام برند   دکتر شهریار شفیعی  هویت  بصری برند   

تعریف برند از دید انجمن  بازاریابان آمریکا   شخصیت برند انتخاب نام شرکت و نام برند  ارزش برند   

تعریف برندینگ از دید کیقیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.