این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..
این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..
برندهایی که به دنبال توسعهی خود هستند هویت کلامی به اندازهی هویت بصری مهم است. برای نوشتن زبان برند باید مکانیسم و ساختار برند به خوبی درک شود. لحن دستورالعمل، شیوه و سبک آن باید همه چیز را به خوبی پوشش دهد. زبان برند در حقیقت کلمات، عبارات و اصطلاحاتی هستند که یک شرکت برای توضیح و توصیف خود یا محصولاتش از آنها استفاده میکند. با ساخت زبان برای یک برند، تعریف یک شرکت از خودش و آنچه را که برای عرضه کردن دارد، در ذهن مخاطبان شکل میگیرد.یافتن یک لحن ارتباطی واحد و فراهم کردن مجموعه رهنمودها و اجرای این زبان ارتباطی در کانالهای مختلف مهم است. سبک راهنمای قواعد دستوری شرکتهای بزرگ، چگونگی نوشتن را به آنها میآموزد. ادامه مطلب