Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

هویت برند چه تفاوتی با تصویر برند دارد؟

١-هویت برند از منبع اصلی و ریشه شرکت توسعه پیدا می کند اما تصویر برند توسط ادراک بصری مصرف کننده شکل می گیرد
٢-مفهوم پیغام برند در هویت برند به معنای اجزای به هم وابسطه و ممزوج شده می باشد اما پیغام برند در تصویر برند به معنای رمزگشایی شدن اون پیغام از نگاه مصرف کننده است
٣-در واقع مفهوم کلی هویت برند پاسخ این سوال است که " شما واقعاً چه کسی هستید " اما مفهوم جامع تصویر برند به این سوال پاسخ می دهد که " چه درکی از موقعیت بازار در ذهن بیننده متبادر می شود "
٤-هویت برند طبیعتی ماده گرا و یا استراتژیک دارد اما تصویر برند طبیعتی ظاهر گرا و یا تاکتیکی دارد
٥-هویت برند نشان دهنده رغبت شماست ، اما تصویر برند نشان دهنده نگاه دیگران به برند است
٦-هویت برند نماد واقعیت شرکت هاست اما تصویر برند نمادی از ادراک مصرف کننده ( مخاطب ) است
٧-هویت نگاه رو به جلو و آینده دارد اما تصویر نگاهی به گذشته است
٨-هویت برند ماندگار و پایدار است اما تصویر برند سطحی و ظاهریست
٩-هویت فعال و تصویر غیر فعال است
١٠-هویت دلالت بر " کجا باید قرار داشته باشید " دارد و تصویر دلالت بر " شما چه چیزی بدست آورده اید " دارد.

لینک مطلب:

تفاوت هویت برند و تصویر برند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.