Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

Brandtech

این وبلاگ در راستای با لا بردن دانش دوستان در زمینه برند و برند سازی فعالیت می نماید..

سکوت برند به چه معناست؟

سکوت برند زمانی است که یک برند در حالت سکون و بدون فعالیت خاصی قرار می¬گیرد تا عکس¬العمل رقبا را بسنجد و به نقاط دیگر بازار نفوذ کند و مزیت رقابتی را از آن خود کند. به طور مثال،کوکاکولا و پپسی که در یک مدت زمان کوکاکولا حالت Silence of Brand به خود می¬گیرد تا به بازار پپسی در قسمت شیکاگو نفوذ کند و با دادن Off و پورسانت¬های عالی به کارکنان و مشتریان و تبلیغات گسترده توانست بازار پپسی را از آن خود کند.
برند چهار اصطلاح دارد. زمانیکه در موقعیت این چهار اصطلاح قرار بگیرد سکوت می¬کند تا توجه کاربران و رقبا را جلب کند و وقتی همه در جستجوی علت این سکوت هستند به یکباره وارد بازار می¬شود. این چهار اصطلاح عبارتند از:
1.    جوان سازی (re generation)
2.    دوباره زنده کردن (re life)
3.    پوزیسیون برند را تغییر دادن (re positioning)
4.    برند سازی (re branding)

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

سکوت برند

کلمات کلیدی:برند-برندسازی-مشاور برند-مشاور برندسازی-آموزش برندسازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.